Movie review score
5

بالرغم من رؤيتى تمام البدر

بالرغم من أن أسفله النجوم

لأ أستطيع النوم

فأعدو بقميص مبلل من المطر

وبثوب أحلك وأطول من شعرة سوداء

على طريق كاللبن الأبيض..

هل مازلت راقدة على وسادتى؟

9 Responses so far.

  1. maha zein says:

    يعني هي نايمة
    وصحيت
    ولا منمتش

    بص انت كويس جدا انك الله اكبر بقيت كويس في الترجمة
    بس انا عوزاك تكتب حجاتك انت
    عوزاك تكتب شعرك انت
    انا في انتظاره
    كل سنة وانت طيب

  2. كل سنة وانت طيب
    ويارب دايما بالصحة والسعادة
    ووفقك الله لما يحب ويرضى
    تحياتى

  3. انا جيت اقولك كل سنه وانت طيب ما كل المجانين مواليد الشهر ده انا عارفه ههههههههههههههه

  4. Unknown says:

    مها زين
    شكرا يا مها على متابعتك وعلى نصايحك
    أنا شغال اليومين دول فى مسرحية وخلصت الفصل الأول منها
    إن شاء الله أخلصها قريب وأحاول أنشرها
    ====================================
    كوشيا
    وأنتى طيبة
    ====================================
    رئيسة حزب الأحلام
    شكرا يا ريسة على المتابعة والدعوة الجميلة دى ومن بقك لباب السما
    ==================================
    أبى وخرفانها الأعزاء
    شكرا يا ابى انا عارف ان كل مواليد الشه9ر ده مجانين ودماغهم طقت من زمان
    وكل سنة وأنتى طيبة

  5. Anonymous says:

    تسلم ايدك ياايمون خليتنى اشتاق للكتابة..والحمد لله انك ظبطت شكل المدونة..حاول تكلمني عالاميل عاوز اكلمك ضرورى..سلام يااخويا
    أحمد بدر

  6. الله ينور يا ايمن
    الترجمة الادبية دي مش بالساهل لأنها بتكون غير حرفية
    وأشكرك بشدة على اهتمامك ووضعك لنك بارز لمدونتي المتواضعة عندك
    :)

  7. إيه حكاية مانا آقايى معاك :)

    كلامها جميل

  8. dodda says:

    الله يا ايمن انا بقالى كام يوم بفكر اتعلم فارسى!!!
    اجى هندك الاقى ان انت اللى حتدرسلى؟؟؟؟

  9. Unknown says:

    أحمد بدر
    شكرا يا أحمد ربنا يخليك ليا
    ===================================
    الفنان ياسر حسين
    ده اقل واجب وشكرا على كلامك وذوقك
    ==================================
    إبراهيم سماحة
    بجد شعرها جامد وعاجبنى يا ابراهيم
    =================================
    دودا هانم
    تشرفى طبعا يا دودا وانا مخدش فى العملية دى اقل من 20 جنيه